≤сторична дов≥дка. ћ≥сто Ѕроди

≤сторична дов≥дка. Ѕрод≥вська г≥мназ≥¤.

¬чител≥

Ќавчанн¤>>>

¬идавнича справа

ћ≥жнародн≥ зв'¤зки

«разковий вокально-хореограф≥чний ансамбль "ƒивограй"

ѕозакласна робота

√≥мназ≥¤ шукаЇ друз≥в

√оловна

...¬ г≥мназ≥њ у 5-7 кл. запроваджено 2 проф≥л≥: природничо-математичний та гуман≥тарний. ¬≥дпов≥дно учн≥ мають р≥зну к≥льк≥сть годин математики, ф≥зики, х≥м≥њ, р≥дноњ та ≥ноземноњ мов.  р≥м того учн≥ вибирають по 2 спецкурси з перел≥ку: 5кл. - математика, х≥м≥¤, ф≥зика, ≥стор≥¤, еколог≥¤, англ≥йська мова, н≥мецька мова, право;
6 кл. - право, ≥стор≥¤, англ≥йська мова, н≥мецька мова, б≥олог≥¤, географ≥¤.
¬чител≥ опрацювали власн≥ програми факультатив≥в, за ¤кими провод¤ть зан¤тт¤: народознавство, етика ≥ естетика, "ѕ≥знай себе", "–≥дний край", "ƒекоративно - прикладне мистецтво".
...”чн≥ г≥мназ≥њ - активн≥ учасники районних та обласних предметних ол≥мп≥ад. ¬ 2001 - 2002 н.р. 5 учн≥в стали призерами обл. ќл≥мп≥ад з ≥стор≥њ, географ≥њ, основ економ≥чних знань, англ≥йськоњ та н≥мецькоњ мови.
...« 1998р. в г≥мназ≥њ проводитьс¤ мала предметна ол≥мп≥ада у 1-2 кл., п≥дсумком ¤коњ Ї св¤то знань, на ¤кому в≥дзначаютьс¤ переможц≥.

”чн≥ г≥мназ≥њ - учасники ≥ переможц≥ ¬сеукрањнських конкурс≥в:

  • учн≥вських та студентських роб≥т з прав людини;
  • учн≥вських твор≥в на тему "Ќе можна любити народ≥в других, коли ти не любиш ¬крањну";
  • сусп≥льноњ акц≥њ школ¤р≥в ”крањни "я - громад¤нин" (проблема збереженн¤ арх≥тектурних та ≥сторичних пам'¤ток м. Ѕроди ).

...15 учн≥в г≥мназ≥њ прот¤гом 1999-2001р. засв≥дчили в≥дм≥нний результат у ћ≥жнародн≥й гр≥ " енгуру".
√≥мназисти беруть участь у р≥зноман≥тних конкурсах, виставках. ¬они стали призерами обласних конкурс≥в "ён≥ ум≥льц≥" у жанр≥ витинанки, живопису на скл≥, писанки, керам≥ки, малюнка.
ѕрот¤гом 2000-2002н.р. 12 учн≥в брали участь у ¬сеукрањнськ≥й ол≥мп≥ад≥ з англ≥йськоњ мови в мереж≥ ≤нтернет.

 
...” 2001р. орган≥зовано пошуково-досл≥дницьке товариство, мета ¤кого пол¤гаЇ в об¢Їднан≥ творчих та ≥нтелектуальних зусиль педагог≥чного та учн≥вського колектив≥в г≥мназ≥њ дл¤ досл≥дженн¤ актуальних проблем рег≥онального масштабу, розвитку зд≥бностей та обдарувань через участь у ¬сеукрањнських та м≥жнародних проектах, формуванню навичок роботи в
телекомун≥кац≥йн≥й мереж≥, впровадженн¤ в практику нових педагог≥чних технолог≥й.
...—творено групи з числа бажаючих учн≥в: телекомун≥кац≥йн≥, м≥жнародн≥ проекти; ≥сторично-краЇзнавч≥, природничо-еколог≥чн≥, економ≥чно-соц≥альн≥ досл≥дженн¤, особи в ≥стор≥њ г≥мназ≥њ, педагог≥чн≥ ≥ новац≥йн≥ технолог≥њ.
...” 1999р. Ѕрод≥вською г≥мназ≥Їю ≥м. ≤. “руша укладено угоду з Ќац≥ональним ун≥верситетом "ќстрозька академ≥¤". «а рекомендац≥Їю педагог≥чноњ ради 2 учн≥в стали студентами даного навчального закладу.
...” 1999-2002р. у г≥мназ≥њ працюють волонтери  орпусу ћиру ƒжен≥фер ¬≥лсон,  олтер  ≥сс.
Hosted by uCoz